Grolsch 25e lid Top Marketing Club
Nima-voorzitter Alfred Levi zegt niet alleen trots te zijn op dit resultaat, maar meent ook nog veel potentieel te zien voor verdere groei. Er is volgens hem grote behoefte binnen het actieve bedrijfsleven aan initiatieven die de kracht en relevantie van marketing binnen de bedrijven versterken. ‘De TMC van het NIMA voldoet kennelijk precies aan die behoefte’, aldus Levi.
De meeste activiteiten en organisatievormen binnen het Nima zijn gericht op de individuele marketeers, maar met de TMC is daar voor het eerst een uitzondering mee gemaakt. Levi weer: ‘Marketing leer je niet uit boeken en wordt niet gemaakt op universiteiten of scholen. Marketing ontstaat bij bedrijven en organisaties die daar zelf dagelijks mee bezig zijn. Als het Nima claimt in het hart van de marketing te opereren, dan zal ze dat ook echt moeten doen. Het vak ontwikkelt snel. Blijven steken bij wat we een paar jaar geleden deden is simpelweg niet goed genoeg.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid