Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch 25e lid Top Marketing Club

Met de komst van Grolsch heeft het Nima het 25e lid van de Top Marketing Club (TMC) verwelkomd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nima-voorzitter Alfred Levi zegt niet alleen trots te zijn op dit resultaat, maar meent ook nog veel potentieel te zien voor verdere groei. Er is volgens hem grote behoefte binnen het actieve bedrijfsleven aan initiatieven die de kracht en relevantie van marketing binnen de bedrijven versterken. ‘De TMC van het NIMA voldoet kennelijk precies aan die behoefte’, aldus Levi.

related partner content for mobile comes here

De meeste activiteiten en organisatievormen binnen het Nima zijn gericht op de individuele marketeers, maar met de TMC is daar voor het eerst een uitzondering mee gemaakt. Levi weer: ‘Marketing leer je niet uit boeken en wordt niet gemaakt op universiteiten of scholen. Marketing ontstaat bij bedrijven en organisaties die daar zelf dagelijks mee bezig zijn. Als het Nima claimt in het hart van de marketing te opereren, dan zal ze dat ook echt moeten doen. Het vak ontwikkelt snel. Blijven steken bij wat we een paar jaar geleden deden is simpelweg niet goed genoeg.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in