Overslaan en naar de inhoud gaan

Fré Videler uit leiding Bovil

Fré Videler, algemeen directeur Bovil, draagt vanwege gezondheidsredenen de dagelijkse leiding over aan Ed Rohof en Johan Pot, beiden al…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het nieuwe directieteam liggen de commerciële taken bij Ed Rohof. Johan Pot is verantwoordelijk voor financiën en de interne organisatie. Videler blijft nauw betrokken als directieadviseur. Het bureau wordt bovendien versterkt met Nicole Bregman die in dienst treedt als strategy director.

related partner content for mobile comes here

Videler is 13,5 jaar als algemeen directeur aan Bovil verbonden geweest. Snel na zijn binnenkomst in 1989 introduceerde hij de nieuwe naam Bovil als aanzet voor een herpositionering van het toenmalige bureau Bogaers. ‘Onder zijn leiding is het bureau uitgegroeid tot marktleider in Limburg’, meldt een bericht.

Het Maastrichtse bureau maakt deel uit van ’s lands grootste communicatiegroep, TBWA Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in