Overslaan en naar de inhoud gaan

Ford bereidt ‘shake-up’ bureaus voor

Ford Motor Company overweegt een global review te houden van de relaties met zijn drie belangrijkste reclamebureaunetwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo meldt het Britse vakblad Campaign. De netwerken zijn JWT, O&M en Y&R, alle drie onderdeel van WPP, het grootste communicatiebureauconglomeraat ter wereld. Het blad meent te weten dat er op het hoofdkantoor van Ford in Detroit wordt nagedacht over ‘de meest radicale wijzigen in de relaties met bureaus die er

related partner content for mobile comes here

ooit is geweest.’ De gedachte zou zijn om het systeem van regionale verantwoordelijkheden van bureaus voor verschillende automerken te vervangen door een systeem van internationale vaste bureaus per automerk. Daardoor

zouden kostenbezuinigingen worden gerealiseerd via efficiencyverbetering en ontstaat er, zo is de gedachtegang in ieder geval, creatief ‘meer firepower.’ Aldus het Britse vakblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in