Overslaan en naar de inhoud gaan

'Flat or Not?' Of hoe KLM 'doet-ie 't of doet-ie 't niet' nieuw leven inblies

KLM Flat or Not: Hoe reageren mensen op een stoel die ineens achterover leunt en helemaal plat wordt?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KLM heeft onlangs haar nieuwe World Business Class gelanceerd, ontworpen door de Nederlandse designer met unieke stoelen die uit kunnen vouwen tot een comfortabel bed dat helemaal plat is. Om deze nieuwe World Business Class stoelen onder de aandacht te brengen heeft DDB & Tribal Amsterdam de campagne Flat or Not ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Op de thuisbasis van KLM, Schiphol, is een gewone stoel in de wachtruimte omgevormd tot een stoel die zich kon omvormen tot een volledig plat bed. Nadat nietsvermoedende reizigers erop gingen zitten, begon de stoel te bewegen. Maar durven mensen midden in een drukke luchthaven te relaxen?

Alle reacties zijn gefilmd met verborgen camera’s en verwerkt in een video die mensen oproept om naar te gaan. Op de website kunnen bezoekers een spel spelen: raden hoe de reizigers zouden reageren – en daarbij kunnen ze twee World Business Class tickets winnen.

KLM over de nieuwe World Business Class
&;De nieuwe full-flat stoelen stralen persoonlijke aandacht uit én voldoen aan alle functionele vereisten. Ze vormen een integraal onderdeel van de nieuwe World Business Class die ontworpen is door Hella Jongerius. Het interieur van de World Business Class in de hele KLM Boeing 747-vloot zal in de zomer van 2014 gerestyled zijn. Het herinrichting van de Boeing 777-200-vloot start tegen het einde van 2014, waarna de rest van de intercontinentale vloot volgt.&;

Credits
Advertising agency: DDB & Tribal Amsterdam
Film edit: The Ambassadors, Erik Verhulst
Production Company game: MediaMonks
Music Company: MassiveMusic
Sound Design: Kaiser Sound Studios, MediaMonks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in