Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie Gouden Kronen uitgereikt voor inhakers

Er zijn gisteravond drie Gouden Kronen uitgereikt. Van de ruim 70 inzendingen voor de inhaakprijs voor reclame-uitingen rond het huwelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op een bijeenkomst van het GVR Cafè in het Amsterdamse cafè de Kroon werden zeven uitingen beloond met een Gouden Kroon of een Eervolle vermelding; eentje kreeg een Royal Esprix.

related partner content for mobile comes here

Gouden Kronen gingen naar Centraal Beheer Achmea/DDB Result voor de taartcommercial en de printuiting 'kikker' en de Unox/Being There-acties. De Royal Esprix van het DMSA kwam terecht bij de actie van de Staatsloterij/Draft Worldwide. Eervolle Vermeldingen vielen ten deel aan daklozenuitzendbureau PUK/D'Arcy (Geen tijd om je kinderen te schminken), Stichting Nationaal Geschenk Argentinië/D'Arcy (voetbal/weer een zoon kwijt?), C&A en V&D/internet. De meeste nominaties waren gegaan naar de bureaus D'Arcy (vier) en Result DDB en Draft (ieder twee).

Juryvoorzitter Peter Strating van de Gouden Kroon in zijn juryrapport: 'Veel ingezonden werk moet het vooral hebben van een goed basisidee, waarbij kwaliteit en creativiteit van de uitvoering achter blijft. De jury constateert relatief weinig echte heel creatieve uitschieters. Wel veel enthousiasme in de breedte.' Maar over vergeven Gouden Kronen was de jury vol lof.

Foto boven: de trotse winnaars (Foto: Frans Schellekens)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in