Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de best brand activations van maart

De maand waarin eerlijkheid het langst duurt, een Nederlandse jas licht in de duisternis brengt en op Times Square geen rots te hoog is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Smart - Openhartige testdrive

related partner content for mobile comes here

Bureau: BBDO

Smart luidt de lente in met een zonnige testrit in de nieuwe Smart cabrio. Duo’s (partners, moeders en dochters, vrienden) stappen in het autootje en de bestuurder wordt gekoppeld aan een leugendetector. Als er een eerlijk antwoord op de, vaak nogal gênante, vragen wordt gegeven blijft het dak open. Openheid duurt het langst dus. Dat resulteert in een hilarische video. Ook nog een open eindje: we weten niet hoe de winnaars werden beloond voor hun openhartigheid.

;s most open test drive?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Vodafone - The Smart Jacket

Creatie: DDB & Tribal Amsterdam

Smartphones en veilig fietsen is geen goede match. Om te laten zien dat mobiele technologie ook een positief effect kan hebben op verkeersveiligheid, sloegen Vodafone en de Fietsersbond de handen ineen. Het resultaat is The Smart Jacket, een interactieve jas met ingebouwde led-verlichting die is gekoppeld is aan je smartphone. Daardoor weten andere weggebruikers precies waar je heen gaat. Het gaat voorlopig nog om een prototype, maar studenten van de TU Delft staan te popelen om The Smart Jacket door te ontwikkelen.

 

Toyota - Klimwand op Times Square

Bureau: Saatchi & Saatchi

Toyota komt met een hybrid voor avonturiers: de RAV4. De kick-off campagne ‘How Far Will You Take It’ kreeg een larger-than-life vertaling in hartje New York. Op Times Square verscheen een levensecht rotswandbillboard van dik 30 meter. Die werd een paar dagen lang beklommen door teams van erkende daredevils en amateurs met lef.

 

BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2016 gekozen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in