Overslaan en naar de inhoud gaan

De Speld geeft goede vrienden de kans vage kennis te worden in loyaltyprogramma

'Voor mensen die al het gevoel hadden dat ze meer waren dan een lezer van De Speld.'
Miniatuurvoorbeeld
Vage kennis dit.
© De Speld
Miniatuurvoorbeeld
Vage kennis dit.
© De Speld

De Speld introduceert een loyaltyprogramma waarin vrienden de de mogelijkheid krijgen om Vage Kennis te worden.Het programma richt zich op 'iedereen die regelmatig tegen vrienden en familie opschept dat ze De Speld kennen, voor mensen die al het gevoel hadden dat ze meer waren dan een lezer van De Speld.'

related partner content for mobile comes here

Het Vage Kennis-programma is volgens De Speld ooit bedacht om lezers op een vluchtige manier te leren kennen en redelijk consequentieloos te binden.

Een jaarlijkse bijdrage (Goud 25 euro of Zilver 15 euro) is voldoende om erkend te worden als iemand 'van wie we wel eens hebben gehoord' .

Het gouden Vage Kennis-schap betekent een bannervrije site, toegang tot de online Vage Kennissen-lounge, een badge, en misschien een boek of een mok. Het zilveren Vage Kennisschap levert een bannervrije site, een welkomstcadeau en 'een afwezige glimlach' op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in