Overslaan en naar de inhoud gaan

De hybride eventwereld van morgen. Benieuwd? Meld je aan voor TEC21!

Werkzaam in het marcom- en merken umfeld? Wil je de toekomst van impactvolle live events beleven? Bestel je ticket voor TEC21
IDEA | Independent Dutch Event Association

Livecommunicatie is een bewezen instrument om klanten te trekken en je zichtbaarheid in de markt te vergroten. Maar het rendement van een event staat of valt bij de bureaukeuze. In de wirwar van aanbieders biedt het IDEA-keurmerk houvast en helderheid. Het keurmerk wordt gewaarborgd door een uitgebreide tweejaarlijkse screening op creatief vakmanschap, financiële stabiliteit en continuïteit. 

IDEA
IDEA

The Experience Conference is hét jaarlijkse inspiratie-event georganiseerd door IDEA, dé community van leading live communicatie en event agencies. Trends sprongen in een spervuur aan ontwikkelingen met tien jaar vooruit. Op 28 september geeft dit hybride event een kijkje in de machinekamer van de eventwereld van morgen. Dit inspiratie-event, online te beleven én - exclusief voor marcom professionals - live bij te wonen, laat je ervaren hoe de interactie tussen fysieke en digitale events tot bloei komt. Met o.a. Martijn Delayahe (AFAS), Ryan Strain (YouTube) en Sander Duivestein (Sogeti).

Meer weten? www.experienceconference.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

IDEA | Independent Dutch Event Association

Livecommunicatie is een bewezen instrument om klanten te trekken en je zichtbaarheid in de markt te vergroten. Maar het rendement van een event staat of valt bij de bureaukeuze. In de wirwar van aanbieders biedt het IDEA-keurmerk houvast en helderheid. Het keurmerk wordt gewaarborgd door een uitgebreide tweejaarlijkse screening op creatief vakmanschap, financiële stabiliteit en continuïteit. 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in