Overslaan en naar de inhoud gaan

Dan Wagner (POWA): ‘Reclamesector verandert radicaal door onze nieuwe betaaltechnologie’ (MWC)

Op het Mobile World Congres zijn er veel startups die roepen dat ze ‘the next big thing’ zijn. Een startup die echter $76 miljoen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Powa Technologies wil met haar nieuwe platform PowaTag er voor zorgen  dat consumenten vanuit elk reclamemedium aankopen kunnen doen, of dit nu in de winkel, vanaf een scherm of vanuit een audiofeed is. Na één enkele scan en een goedkeuring is de aankoop gedaan. PowaTag biedt deze gemotiveerde consumenten de mogelijkheid om met één tik op het scherm van een smartphone direct aankopen te doen, een bestelling te plaatsen of te doneren aan het goede doel in die ene enkele, belangrijke seconde.

related partner content for mobile comes here

Dan Wagner (CEO Powa Technologies): Voor de allereerste keer kunnen bedrijven nu direct Return On Investment krijgen op reclamedragers zoals reclameborden en krantenadvertenties. Merken kunnen een proliferatie van manieren creëren die zij kunnen gebruiken om hun relatie met de klant te verbeteren.  Onze technologie zal tevens de manier waarop merken met hun klanten communiceren geheel doen veranderen. Terwijl klanten profiteren van het praktische overal en altijd aankopen kunnen doen, is de relatie als het ware tweerichtingsverkeer waarbij het merk waardevolle informatie over de voorkeuren van een klant en winkelgewoonten kan verzamelen. Hierdoor is in de toekomst een beter gerichte en gepersonaliseerde relatie mogelijk. Wij zijn van mening dat dit de toekomst is van de echte meerkanaals retail en reclame, waarmee wij retailers en bedrijven de mogelijkheid bieden intelligente gegevens te verzamelen over hun klanten, producten en aanbiedingen; helpen marketingcampagnes te ontwikkelen en het bereik van het verkooppunt verder uit te breiden dan de traditionele en niet-traditionele reclamekanalen.”

                       

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in