Overslaan en naar de inhoud gaan

Crystal Clear viraal met Vriendinnentest

Bronwaterfabrikant en Desperate Housewives-sponsor Crystal Clear gaat zich verder profileren als vrouwenmerk met de uitgebreide online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bronwaterfabrikant en Desperate Housewives-sponsor Crystal Clear gaat zich verder profileren als vrouwenmerk met de uitgebreide online

related partner content for mobile comes here

Met de test richt Crystal Clear zich op vrouwen tussen 20 – 34. Zij kunnen naar de website gaan en daar hun vriendinnen uitnodigen om een vragenlijst over werk, privé en lifestyle in te vullen. Op basis van de ingevulde vragenlijsten wordt een persoonlijk rapport opgesteld, dat inzicht geeft in hoe de vriendinnen over de deelneemster denken. Presentatrice Renate Verbaan heeft de Crystal Clear Vriendinnentest al gedaan en haar rapport on line geplaatst.

Media Republic ontwikkelde de test. CEO Bas Verhart: ‘Crystal Clear geniet sinds de introductie van het merk een sterke bekendheid bij het vrouwelijke publiek. Wij hebben dit gegeven als uitgangspunt genomen en dit gekoppeld aan een concept dat inspeelt op de belevingswereld van de doelgroep.’ Hebe Helmons, jr. Brand Manager Crystal Clear vervolgt: ‘Deze doelgroep maakt veel gebruik van internet, zeker in de maanden oktober en november. Vandaar dat we voor deze periode ook een online campagne hebben ontwikkeld. Met een interactieve Vriendinnentest haken we daarnaast in op het centrale thema van de tv-commercial en printcampagne van Crystal Clear: Met je vriendinnen, vriendinnendingen doen.’

Deelneemsters aan de Crystal Clear Vriendinnentest maken kans op een van de vijftig Verwenpakketten, met daarin onder andere een dvd-box van Desperate Housewives, een tijdschriftabonnement en huidverzorgingsproducten. De hoofdwinnares mag met drie vriendinnen naar Miami.

De test loopt in oktober en november en wordt aangejaagd via gerichte marketingcampagnes, zoals bannering in het populaire chatprogramma MSN Messenger en integratie met vrouwenportal Vrouwonline.nl en de virtuele vriendencommunity Hyves.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in