Overslaan en naar de inhoud gaan

Consonant Communicatie failliet

Consonant Communicatie is niet meer. Het management van het Rotterdamse adviesbureau heeft begin vorige maand faillissement moeten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als reden voor het faillissement noemt Ap van der Pijl, die samen met Corinne Hoppenbrouwers de directie voerde, 'de slechte resultaten de afgelopen jaren en de niet minder slechte vooruitzichten voor de

related partner content for mobile comes here

komende periode.' Consonant Communicatie, dat in haar hoogtijdagen rond de dertig medewerkers telde, was vooral actief op het gebied van non-profit en overheidscommunicatie. Volgens Van der Pijl zat het

probleem vooral in de sterk afnemende vraag naar uitvoering. 'Detachering is nagenoeg stilgevallen en dat kun je niet opvangen met een paar dagdelen strategisch advies. Natuurlijk zagen wij de vraagterugval aankomen, en uiteraard hebben we geprobeerd ook in andere segmenten actief te zijn.Maar of het nu gaat om onderwijs- of gebiedscommunicatie: het is nergens echt feest. En op de commerciële markt is het dringen. Bovendien werkten er bij Consonant heel gespecialiseerde adviseurs. Dan

verander je de koers niet één, twee, drie. '

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in