Overslaan en naar de inhoud gaan

Comedy Central achter campagne Veridian Dynamics

De campagne van Veridian Dynamics die sinds vorige week maandag te zien is, blijkt onderdeel te zijn van de promotie voor de nieuwe Comedy…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne wordt door het fictieve bedrijf Veridian Dynamics gevraagd om proefpersonen voor absurde experimenten. Dit doen ze met advertenties langs de snelweg, in bushokjes, op de radio en in dagbladen en tijdschriften en online.

related partner content for mobile comes here

Tot nu toe konden bijna 4000 geïnteresseerden hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en belden met het gratis nummer dat in alle uitingen vermeld staat. Veridian Dynamics is het bedrijf dat centraal staat in de nieuwe Comedy Central-serie Better off Ted. De serie is elke zondag om 22.30 uur te zien.

Het doel van de campagne is het creëren van zoveel mogelijk rumoer rondom Veridian Dynamics door middel van een spraakmakende campagne die doorlinkt naar Comedy Central. Zo werd er in kranten opgeroepen om je te laten lanceren, terwijl er op dezelfde pagina gevraagd werd naar proefpersonen die verdwenen zijn bij dit onderzoek. Langs de snelwegen staan enorme borden met 'Erectie', in het middenlatend of je er nu wel of niet één hebt. Via abri’s, radio en print wordt om mensen gevraagd die kaal of dik zijn of die ingevroren slapend rijk willen worden.

Vanaf deze week zijn alle outdoor uitingen beplakt met het Comedy Central logo en informatie over Better off Ted. De campagne loopt nog tot volgende week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in