Comedy Central achter campagne Veridian Dynamics
In de campagne wordt door het fictieve bedrijf Veridian Dynamics gevraagd om proefpersonen voor absurde experimenten. Dit doen ze met advertenties langs de snelweg, in bushokjes, op de radio en in dagbladen en tijdschriften en online.
Tot nu toe konden bijna 4000 geïnteresseerden hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en belden met het gratis nummer dat in alle uitingen vermeld staat. Veridian Dynamics is het bedrijf dat centraal staat in de nieuwe Comedy Central-serie Better off Ted. De serie is elke zondag om 22.30 uur te zien.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet doel van de campagne is het creëren van zoveel mogelijk rumoer rondom Veridian Dynamics door middel van een spraakmakende campagne die doorlinkt naar Comedy Central. Zo werd er in kranten opgeroepen om je te laten lanceren, terwijl er op dezelfde pagina gevraagd werd naar proefpersonen die verdwenen zijn bij dit onderzoek. Langs de snelwegen staan enorme borden met 'Erectie', in het middenlatend of je er nu wel of niet één hebt. Via abri’s, radio en print wordt om mensen gevraagd die kaal of dik zijn of die ingevroren slapend rijk willen worden.
Vanaf deze week zijn alle outdoor uitingen beplakt met het Comedy Central logo en informatie over Better off Ted. De campagne loopt nog tot volgende week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid