Overslaan en naar de inhoud gaan

Co-branding: Calvé stopt broodje Unox-saus in fles

Knijpfles staat vanaf maart in het sauzenschap.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij een broodje Unox hoort een speciale saus, die tot voor kort alleen in zakjes te verkrijgen was. Op events, tijdens festivals, in sportkantines. Maar niet in de winkel. Calvé stopt deze saus op veler verzoek nu een fles.

related partner content for mobile comes here

Volgens Calvé kwamen er via fora en social media de afgelopen jaren regelmatig verzoeken binnen van fans, die vroegen om de saus in flesformaat. Unox en Calvé sloegen de handen ineen: vanaf maart is de saus in een knijpfles verkrijgbaar in het sauzenschap van de supermarkt.

Robijn en Zwitsal
Co-branding is niet nieuw voor Unilever, eerder introduceerde het moederbedrijf van Unox en Calvé de productcombinatie Robijn met de geur van Zwitsal. Marten Zwaving, marketingmanager Calvé bij Unilever, is hoopvol wat betreft de nieuwe co-branding: “Over de introductie van de knijpfles Calvé Broodje Unox Saus in het sauzenschap hebben we vergelijkbare verwachtingen. Het broodje en de saus zijn al jarenlang een gouden duo. Fans zoeken actief naar recepten en oplossingen om de saus thuis te kunnen eten, dus we zijn blij nu aan deze wens te kunnen voldoen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in