
Door de advertentie uit te knippen en achter het raam te plakken, kunnen mensen laten zien dat zij willen dat er eindelijk een humane oplossing komt. De campagne "Plakken voor Pardon" is een initiatief van een aantal mediamensen, die vinden dat Nederland anders kan en moet omgaan met de asielzoekers die nog onder de oude vreemdelingenwet naar Nederland kwamen. De signalen over de schrijnende situaties die zij de afgelopen jaren hoorden, brachten hen ertoe in actie te komen.
In de campagne wordt de situatie van de asielzoekerskinderen benadrukt, omdat zij extra kwetsbaar zijn. De poster is ook te downloaden via de website www.plakkenvoorpardon.nl.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet initiatief wordt ondersteund door 26.000 Gezichten, Een Royaal Gebaar, VluchtelingenWerk Nederland, Defence for Children International, Unicef, INLIA, Samah en Van Harte Pardon. De tijdschriften en kranten stellen de advertentieruimte gratis ter beschikking. Ter ondersteuning van de campagne worden in de tweede helft van oktober via het free-card netwerk van Boomerang 240.000 kaarten verspreid in café’s, restaurants en andere uitgaansgelegenheden. (INLIA)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee