Overslaan en naar de inhoud gaan

Cadeautjes welkom in ruil voor persoonlijke gegevens

Ruim tachtig procent van de internetgebruikers in Amerika is bereid om hun persoonlijke gegevens af te staan in ruil voor kleine…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het minst bezwaar wordt gemaakt tegen het afgeven van e-mailadres en volledige naam, maar met het meedelen van inkomen en telefoonnummer is men minder scheutig. Het vrijgeven van persoonlijke gegevens blijkt sterk te verschillen naargelang het merk, de website of de toepassing. Hieruit blijkt dat het opbouwen van een persoonlijke vertrouwensrelatie met de websitebezoeker zeer belangrijk en uiteindelijk lonend is, aldus Jupiter.

related partner content for mobile comes here

Overigens zegt bijna driekwart van de internetgebruikers bezorgd te zijn over hun online privacy, maar nemen daar nauwelijks maatregelen tegen.

< SIZE=1>Bron: 6minutes <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in