Cadeautjes welkom in ruil voor persoonlijke gegevens
Ruim tachtig procent van de internetgebruikers in Amerika is bereid om hun persoonlijke gegevens af te staan in ruil voor kleine…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het minst bezwaar wordt gemaakt tegen het afgeven van e-mailadres en volledige naam, maar met het meedelen van inkomen en telefoonnummer is men minder scheutig. Het vrijgeven van persoonlijke gegevens blijkt sterk te verschillen naargelang het merk, de website of de toepassing. Hieruit blijkt dat het opbouwen van een persoonlijke vertrouwensrelatie met de websitebezoeker zeer belangrijk en uiteindelijk lonend is, aldus Jupiter.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Overigens zegt bijna driekwart van de internetgebruikers bezorgd te zijn over hun online privacy, maar nemen daar nauwelijks maatregelen tegen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#FONT SIZE=1>Bron: 6minutes <#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid