Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandDeli begint met Digital TV-pakketten

Met deze nieuwe propositie wordt het per 1 juli mogelijk om te adverteren op de belangrijkste digitale tv-zenders uit het…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De kijkcijfers van de zenders worden gemeten via de zogenaamde SKO Light-meting. Het gaat om Animal Planet, Comedy Central Family, Discovery Science, FOXlife en Nat Geo Wild, waarbij de laatste zender in een later stadium aan de pakketten wordt toegevoegd. 

COO Klaartje Kuypers: &;De toevoeging van de zenders in de Digital TV-pakketten moet onze propositie verder versterken. De zenders zijn namelijk net als de rest van ons portfolio in te kopen via grp-pakketten op specifieke doelgroepen.&;

related partner content for mobile comes here

De Digital TV-pakketten kunnen worden ingekocht op de doelgroepen 20-49, mannen 20-49 en vrouwen 20-49.

In januari zei Kuypers al in Adformatie over de Digital TV-pakketten: ‘Daar is vraag naar vanuit mediabureaus. Met die zenders gaan we zo snel mogelijk testen met addressable tv. We praten naast Ziggo met KPN en partijen die de techniek kunnen aanbieden. Het zijn kleine zenders, dus is er sowieso al heel weinig waste. Een test komt er zeker nog dit jaar.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in