Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw en Usabilla starten samenwerking rondom Voice of the Customer

Wil je de klantbeleving van je organisatie dagelijks bijsturen en als organisatie groeien?
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Of het nu via een website, app of e-mail is, klanten verwachten een klantreis waarin verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. In dat kader zijn Blauw en Usabilla een samenwerking aangegaan om organisaties te helpen die een stap verder willen met Voice of the Customer.

In deze samenwerking biedt Usabilla de unieke oplossing om continu inzicht te krijgen in de klantbeleving op websites, apps en per e-mail. Daarbij ondersteunt Blauw de organisatie afhankelijk van de behoefte bij het doorvertalen van inzichten naar concrete verbeteracties en daarmee het verder verhogen van klantgedrevenheid.

Het Voice of the Customer programma van Blauw en Usabilla:

  • Verzamelt continu feedback van klanten en maakt directe individuele opvolging mogelijk.
  • Geeft real time inzicht in de ontwikkeling van de digitale klantbeleving
  • Biedt met diepgaande analyses extra inzicht en concrete actiepunten om de klantbeleving van jouw organisatie te verbeteren.
  • Ondersteunt je met Customer Experience experts om de stem van de klant binnen jouw organisatie over de kanalen heen op de kaart te krijgen en er mee aan de slag te gaan.

Groeien aan de hand van Voice of the Customer

Organisaties willen niet alleen tevreden klanten, maar ook ambassadeurs. Want enthousiaste klanten komen terug en vertellen anderen hoe blij ze met je zijn. Het dagelijks in praktijk brengen van Voice of the Customer vormt voor veel organisaties een grote uitdaging. Klanten gaan van afdeling naar afdeling of van kanaal naar kanaal in hun klantreis. Het is daardoor vaak lastig om overzicht te houden, de klantbeleving van de organisatie dagelijks bij te sturen en als organisatie te groeien. Het Voice of the Customer programma biedt een oplossing voor organisaties die structureel willen groeien aan de hand van de klantbeleving.

Roel Jansen, CCO bij Usabilla, legt uit: "We zien dat er een geweldige kans is voor organisaties om hun klantstrategie te verbeteren, en we willen graag die extra stap zetten voor onze klanten. Dit nieuwe aanbod zal onze klanten helpen om het maximale uit hun klantdata te halen.

Blauw heeft als gecertificeerde Usabilla-oplossingspartner een speciaal Voice of the Customer programma ontwikkeld voor Usabilla-gebruikers. Maarten van den Broek, VoC Lead bij Blauw: "Door de VoC-oplossing van Usabilla en expertise van Blauw te combineren, kunnen organisaties hun digitale klantbeleving continu verbeteren op basis van actiegerichte inzichten en hun klantstrategie blijven doorontwikkelen."

Meer weten over deze samenwerking en de mogelijkheden?

Lees meer over het Voice of the Customer programma

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in