Overslaan en naar de inhoud gaan

Beerze Bier zet zichzelf op de kaart met eerste ‘Western’-commercial

In de film maakt een ‘dappere doerak’ inventief gebruik van zijn omgeving.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Eindhovense bureau tekent voor de realisatie van de commercial.

related partner content for mobile comes here

Volgens concentreren de meeste kleine speciaalbierbrouwers zich volledig op hun product. Dat gaat soms ten koste van andere marketingaspecten als promotie.

Met de campagne ‘Bold. Brave. Beer’ wil het biermerk zichzelf positioneren als ‘grootste, kleine brouwer’. De commercial gaat over een dappere doerak, die iets onduidelijks ontfutselt van een stel ongure types. Na een lange tocht door de Brabantse Kempen, komt hij bij een tentenkampje, waar hij samen met zijn kameraad proost op hun vriendschap.

De commercial is sinds begin april online te bekijken:

Credits
Bureau: Myzena
Bedenkers: Jan Verdijk and Jasper Langenhoff
Regisseur: Jan Verdijk
DOP (camera): Wouter Verberkt
Productiemaatschappij: Wanderlust
Productie: Rob IJpelaar
Art direction: Cecile Hanrath
Editor: Luuk van Stegeren
Music: Conjure Music and John Maasakkers
Recording & mixing: Elco Weitering & John Maasakkers
Drums & percussion: John Maasakkers
Guitars & bass: Elco Weitering

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in