Overslaan en naar de inhoud gaan

Beerthuizen meest invloedrijk in sponsoring

Marcel Beerthuizen is door het vakblad Sponsor Magazine voor het tweede achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De managing director van TBWA/Brand Experience Company dankt zijn koppositie niet alleen aan zijn functie bij TBWA, maar ook aan zijn vele nevenfuncties, zoals het voorzitterschap van de sectie sponsoring van het GVR en de Stichting Sponsor Ring. Beerthuizen is intensief betrokken bij de grootste sponsordeal van dit jaar: de sponsoring door Holland Casino van de Eredivisie. Tweede op de lijst van invloedrijke mensen is Frank van den Wall Bake. De eerste vijf plaatsen worden verder ingenomen door Henri van der Aat, directeur van het sportmarketingbureau Trefpunt, Martijn Sanders, directeur van het Concertgebouw en Cees van Nieuwenhuizen, voormalig topman bij Nike.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in