Beerthuizen meest invloedrijk in sponsoring
Marcel Beerthuizen is door het vakblad Sponsor Magazine voor het tweede achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De managing director van TBWA/Brand Experience Company dankt zijn koppositie niet alleen aan zijn functie bij TBWA, maar ook aan zijn vele nevenfuncties, zoals het voorzitterschap van de sectie sponsoring van het GVR en de Stichting Sponsor Ring. Beerthuizen is intensief betrokken bij de grootste sponsordeal van dit jaar: de sponsoring door Holland Casino van de Eredivisie. Tweede op de lijst van invloedrijke mensen is Frank van den Wall Bake. De eerste vijf plaatsen worden verder ingenomen door Henri van der Aat, directeur van het sportmarketingbureau Trefpunt, Martijn Sanders, directeur van het Concertgebouw en Cees van Nieuwenhuizen, voormalig topman bij Nike.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid