Bedrijven durven niet online te kopen
Minder dan de helft van de bedrijven koopt geregeld in via het internet, al gebruikt 83 procent het kanaal wel voor voor zakelijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wie wel online koopt, kiest het vaakst (66 pct) voor boeken en publicaties, gevolgd door informatiediensten (54 pct) en kantoorbenodigdheden (53 pct). De terughoudendheid van bedrijven wordt vooral veroorzaakt door argwaan over de veiligheid van betalen en van persoonlijke gegevens.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat blijkt uit een onderzoek dat in meerdere West-Europese landen is uitgevoerd door leden van Growth International EEIG, een netwerk van organisatieadviesbureaus. De ondervraagde bedrijven verwachten dat informatiediensten de meestgewilde online producten worden, meer dan boeken en reizen. Een kwart van de bedrijven die nog niet via het internet inkopen wil dat binnen een halfjaar wel gaan doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid