Overslaan en naar de inhoud gaan

Artis wint Zoo Marketing Awards

FHV BBDO en Artis hebben tijdens de internationale conferentie ’Zoo Marketing and Public Relations’ drie Zoo Marketing Awards gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een internationale vakjury reikte de tweejaarlijkse awards voor onderscheidende en creatieve marketingcommunicatie-uitingen uit ter afsluiting van de internationale conferentie ’Zoo Marketing and Public Relations’ in Boedapest.
In alle drie de categorieën waar creatief werk was ingezonden won Artis. De Amsterdamse zoo kreeg de eerste prijs voor de nieuwe ledenwerfposters, eveneens de eerste prijs voor een busuiting en de tweede prijs voor een publieksfolder. De jury gaf onder meer aan dat Artis gelijk opviel tijdens de tentoonstelling van het ingeleverde materiaal. ‘Artis communiceert aantrekkelijk, het materiaal spreekt direct aan en is onderscheidend.’

related partner content for mobile comes here

Ruim tachtig dierentuinen, uit voornamelijk Europese landen, hadden materiaal ingediend in één of meerdere van de volgende vijf categorieën: poster, advertentie, publieksfolder, gids en tv-commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in