Overslaan en naar de inhoud gaan

Telefoongids sponsort Het Blok

De Telefoongids is hoofdsponsor van televisieprogramma Het Blok. In dit klusprogramma van NET 5, dat voor de tweede maal uitgezonden wordt,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is hoofdsponsor van televisieprogramma Het Blok. In dit klusprogramma van , dat voor de tweede maal uitgezonden wordt, hebben vier stellen elf weken de tijd om een compleet Amsterdams appartement te verbouwen en in te richten.

related partner content for mobile comes here

De sponsorovereenkomst tussen de gids en houdt in dat de klussers tijdens hun verblijf in Het Blok van alle producten van De Telefoongids gebruik gaan maken.

Daarnaast tonen billboards over Het Blok het logo van De Telefoongids en programmeert de sponsor commercials rondom de uitzendingen. Met een memory-spel op zijn bovendien speciale prijzen te winnen, waaronder producten die de deelnemers ook kopen.

'Verbouwen is een klus waarvoor je veel bedrijven nodig hebt', zegt Susan Duinhoven, Marketing Directeur en COO van De Telefoongids. 'Denk daarbij aan een aannemer, loodgieter, bouwmarkt etcetera. De nummers en adresgegevens van deze bedrijven en de route erheen kun je snel vinden in De Telefoongids. Juist het praktische gebruik van onze producten tijdens zo'n monsterklus en de verwachte hoge kijkcijfers, zijn voor ons de redenen om te sponsoren.'

'De Telefoongids is verzekerd van de nodige aandacht', zegt Simone Mahn, Persvoorlichter NET 5 bij SBS Broadcasting. 'Het programma trok in 2004 gemiddeld 1,2 miljoen kijkers per aflevering. We verwachten dit aantal in het nieuwe seizoen minimaal te evenaren.'

SBS Broadcasting heeft ook overeenkomsten gesloten met Postbank en NUON.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in