Sponsoring Ernst & Young succesvol


Na de succesvolle introductie tijdens het Olympisch Kwalificatietoernooi in Heerenveen werd de exclusief voor Ernst & Young ontwikkelde klapschaats al snel een populair hebbedingetje onder de Nederlandse schaatsfans. De eigentijdse variant op de ratelaar kwam ook met grote regelmaat in beeld tijdens de televisieregistratie van de schaatsnummers in Salt Lake City. Het aanbod om een gratis exemplaar te bestellen via de website van Ernst & Young vormt het slotakkoord in de hype die rond de klapschaats is ontstaan. Ook de dagelijkse nieuwsvoorziening over de Olympische Winterspelen viel goed bij surfers en sportfanaten op het internet. Er werd een toename van vijfenzestig procent in het aantal bezoekers geregistreerd. Een merendeel nam de gelegenheid te baat om ook op andere pagina’s van de Ernst & Young-site een kijkje te nemen. Met name het arbeidsmarktgedeelte van de site trok extra bezoekers. Volgens Ernst & Young bevestigt het succes van deze activiteiten ‘wederom de toegevoegde waarde van de sponsoring van het Nederlands Olympisch Team en het belang om dat sponsorschap een integrale plaats te geven in de communicatie’. (Bron: Sponsor online)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid