Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsoring Ernst & Young succesvol

Binnen twee dagen tijd zijn via het internet 4.000 gratis exemplaren van de Ernst & Young-klapschaats besteld. Een advertentie in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de succesvolle introductie tijdens het Olympisch Kwalificatietoernooi in Heerenveen werd de exclusief voor Ernst & Young ontwikkelde klapschaats al snel een populair hebbedingetje onder de Nederlandse schaatsfans. De eigentijdse variant op de ratelaar kwam ook met grote regelmaat in beeld tijdens de televisieregistratie van de schaatsnummers in Salt Lake City. Het aanbod om een gratis exemplaar te bestellen via de website van Ernst & Young vormt het slotakkoord in de hype die rond de klapschaats is ontstaan. Ook de dagelijkse nieuwsvoorziening over de Olympische Winterspelen viel goed bij surfers en sportfanaten op het internet. Er werd een toename van vijfenzestig procent in het aantal bezoekers geregistreerd. Een merendeel nam de gelegenheid te baat om ook op andere pagina’s van de Ernst & Young-site een kijkje te nemen. Met name het arbeidsmarktgedeelte van de site trok extra bezoekers. Volgens Ernst & Young bevestigt het succes van deze activiteiten ‘wederom de toegevoegde waarde van de sponsoring van het Nederlands Olympisch Team en het belang om dat sponsorschap een integrale plaats te geven in de communicatie’. (Bron: Sponsor online)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in