Rotterdamse openbaar vervoor komt met reizigers app


[PERSBERICHT]
De reiziger selecteert de lijn(en), de dagen, en het tijdstip waarop hij het alert wil ontvangen. Zo kunnen reizigers iedere dag goed voorbereid de deur uit. De app is gemakkelijk te gebruiken en te downloaden via de App Store of Google Play.. Pedro Peters, algemeen directeur RET: “Een verstoring is op zich heel vervelend, maar helaas zijn storingen niet altijd te voorkomen. Daarom ben ik blij dat wij door deze app onze reizigers de mogelijkheid geven om nog vóór vertrek geïnformeerd te worden en bijvoorbeeld een alternatieve route te kiezen. Zo zijn onze reizigers beter geïnformeerd én kunnen ze aardig onderweg gaan met minder last van vertraging bij een verstoring.”
De RET Alert App is voor de RET ontwikkeld door Moop, ontwikkelaar voor mobiele applicaties en webservices. De app is aan een uitgebreide test onderworpen, eerst door RET-medewerkers en in de afgelopen maand door een groep externe gebruikers en is vanaf woensdag 20 november beschikbaar in de appstores of via www.ret.nl/app.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid