Nederlander bereid mobiel te betalen
De weerstand tegen betalingen via de mobiele telefoon neemt zienderogen af. Het aantal mensen dat met de zaktelefoon de parkeermeter wil…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het aantal Nederlanders dat in de supermarkt mobiel wil afrekenen is zelfs meer dan verdubbeld, zo blijkt uit onderzoek van Ithaka Media Consultants. In eerder metingen werd een generatiekloof geconstateerd tussen jongere mobiele gebruikers (15-24 jaar) en oudere mobiele gebruikers. Op basis van de laatste meting lijkt deze kloof nog steeds te groeien. Vooral het steeds populairder wordende SMS-en is hét domein van jongeren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid