Overslaan en naar de inhoud gaan

Naturalicious moet Zonnatura 2.0 worden

Door een samenwerking met Vrumona wil koudgeperste groente- en fruitsappenmerk Naturalicious de business versnellen. 'Ja, we zijn zeker een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Woensdag maakten frisdrankfabrikant- en distributeur Vrumona (onderdeel van Heineken) en fabrikant van koudgeperste groente- en fruitsappen, Naturalicious bekend een samenwerking van ten minste vijf jaar met elkaar aan te gaan. Lieke Westendorp (foto), directeur out of home & export bij en Tabe Ydo (idem, meer naar beneden), partner en cmo bij over de samenwerking.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in