George Clooney drinkt cafeïnevrij
In de nieuwe commercial draait het om de Clubleden van Nespresso. Een vrouwelijke Nespresso-drinker neemt per ongeluk de verkeerde koffer mee van het vliegveld. Als ze de koffer open doet, treft ze daarin Nespresso Decaffeinato Intenso aan, in plaats van haar eigen smaak: Volluto.
De eigenaar van de koffer blijkt George Clooney.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaAls ze echter afspreken om de koffer te ruilen, mislukt zijn flirt omdat Miss Volluto nu eenmaal niet valt op mannen die cafeïnevrije koffie drinken.
Mooi gedaan weer deze commercial, consistente boodschap ook. Dat wil zeggen, in tegenstelling tot de vorige commercials zie je niet direct dat het een Nespresso-commercial is, aangezien Clooney niet meteen te zien is en de locatie pas op het einde een Nespresso-boutique is.
Maar het Nespresso-deuntje en de sfeer zitten inmiddels zo goed in het hoofd, dat je de afzender direct herkent.
De commercial werd gemaakt door IP Group (Lowe Parijs) en is vanaf vrijdag 2 december op televisie te zien. Maar nu al op Youtube.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid