Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblogger van deze week: Douwe Rademaker van Research International Tokio

De gastblogger van deze week zit in Tokio. Douwe Rademaker(38) is sinds maart 2005 CEO van Research International Japan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gastblogger van deze week zit in Tokio. Douwe Rademaker(38) is sinds maart 2005 CEO van .

related partner content for mobile comes here

Douwe Rademaker begon zijn carriere als projectleider bij Research International in Rotterdam. Na drie jaar vertrok hij naar Research International New York, waar hij ruim vijf jaar gewoond en gewerkt heeft, uiteindelijk als Vice-President.

Hierna vertrok Douwe naar Nederland om te beginnen bij McKinsey&Company als Marketing Science Specialist en later als Engagement Manager gespecialiseerd in Marketing consultancy. Na vier jaar keerde hij terug op het nest als CEO van Research International Nederland.

Hij studeerde Economie en Recht aan de Lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en vervolgens Bedrijfseconomie aan de Rijksuniversteit Groningen.

Hij zal ons komende week (zeven dagen lang!) op de hoogte brengen van wat hij zoal ziet in Japan en wat daar bijzonder interessant aan is voor marketeers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in