Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwste ontwikkelingen op contentgebied, hoe pas je die toe?

Een dag vol insights en contentinspiratie. Je beleeft het tijdens de 9e editie van Congres Contentmarketing & Webredactie. Ben jij erbij?
Entopic

Entopic is een full service content bureau en ondersteunt dagelijks meer dan honderd organisaties bij hun contentmarketing en webredactie. Dat doen ze voor alle online kanalen: van websites en intranetten tot social, apps en chatbots. Jaarlijks organiseert Entopic verschillende congressen: Congres Contentmarketing & Webredactie, Chatbot Conference, Congres Facebook & Instagram Marketing en Congres Intranet.

Congres Contentmarketing & Webredactie
Congres Contentmarketing & Webredactie

Succesvolle content, hoe bereik je die? Hét congres voor contentprofessionals geeft jou op donderdag 14 november 2019 alle inzichten die je nodig hebt. Hier spar je met andere online specialisten over de nieuwste trends en ontwikkelingen op contentgebied. Zo til je jouw content naar een hoger level.

Wat staat je te wachten?

Op 14 november staat de Jaarbeurs in Utrecht helemaal in het teken van storytelling, UX-copy, chatbots, de nieuwste communicatietechnieken en meer. In verschillende breakoutsessies nemen experts je mee in hun contentstrategieën. Zo laten Jaap en Nitchka van Nationale Opera & Ballet zien hoe je kwalitatieve content maakt die naast sales, bijdraagt aan loyaliteit en awareness. En hoe verbind je jouw contentstrategie aan de marketingdoelen? Vivian van Eneco vertelt hoe je het succes van je content meet, optimaliseert én snel implementeert.

Waardevolle keynotes

Welke lessen kun je trekken uit de hersenwetenschap? Keynotespreker Carmen Simon deelt inzichten waarmee je jouw marketing en communicatie memorabel én overtuigend maakt. Filmmaker Martin Koolhoven vertelt in zijn keynote over de kunst van storytelling. Want hoe vertel je een verhaal? En welke ingrediënten zijn belangrijk om je boodschap over te brengen? Hij deelt met jou zijn ervaring en opvattingen. Vervolgens praat Thimon de Jong ons bij over de toekomst van technologie. Technische ontwikkelingen kunnen ons gedrag en ons werkveld in de toekomst namelijk flink beïnvloeden. Betekent dit het einde van de webredacteur? Je komt het allemaal te weten.

Help je klanten met UX-copy en bots

Digitale copy verandert. De opkomst van chatbots en voice assistants dagen ons uit om echt het gesprek aan te gaan met de klant. Het belang van conversation design en UX geschreven copy komen in de cases van Geertina Hamstra en Carlot Verloop aan bod. Carlot is UX-writer en weet precies welke copy wel en niet werkt. Geertina vertelt over de relatie tussen contentmarketing, chatbots en jouw rol als webredacteur of marketingspecialist.

Groepskorting

Maak je team inhoudelijk nóg sterker en kom samen naar het congres. Kom je met 3 personen? Dan ontvang je 20% korting per ticket. Kom je met meer collega’s? Dan krijg je zelfs 30% korting. Ben jij erbij?

Bestel nu je tickets

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Entopic

Entopic is een full service content bureau en ondersteunt dagelijks meer dan honderd organisaties bij hun contentmarketing en webredactie. Dat doen ze voor alle online kanalen: van websites en intranetten tot social, apps en chatbots. Jaarlijks organiseert Entopic verschillende congressen: Congres Contentmarketing & Webredactie, Chatbot Conference, Congres Facebook & Instagram Marketing en Congres Intranet.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in