Overslaan en naar de inhoud gaan

Bier of geen bier?

Volgend op het grote succes van Happoshu - lijkt op bier maar is gemaakt met minder dan 25% malt, daardoor officieel geen bier en daardoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is deze maand op de markt gekomen met (nieuw draft bier nummer 3). Nummer drie is gekozen om aan te geven dat het niet zomaar een versie 2 is maar zelfs een versie 3, een enorme verbetering van er op dit moment op de markt is. Dit nieuwe brouwsel smaakt naar bier maar is niet gemaakt met malt, daardoor nog weer minder belasting en dus nog goedkoper. Uiteraard mag ook dit brouwseltje weer geen bier genoemd worden, maar wel mag met de verpakking de indruk gewekt worden dat het om bier gaat.

related partner content for mobile comes here

Dat deze nieuwe brouwsels een enorm succces op de Japanse markt zijn, blijkt wel uit het feit dat Asahi brouwerijen claimt dat deze nieuwe type brouwsels al 14.3% van hun totale aandeel bier verkopen uitmaken en dat de verkopen nog steeds sterk stijgen.

Voor de liefhebbers, het is gemaakt met soja peptiden en hop, suiker en yeast, kleurstoffen van caramel en carbon dioxide. Het bevat 5% alcohol

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in