Overslaan en naar de inhoud gaan

Renee Kiesouw (Milner), Femke Koenen (Samsung) en Fleur Osté (Andrélon) genomineerd voor San Next Merkenbouwer

San wil jonge marketeers belonen voor hun inzet omdat zij de toekomst van het vak zijn.
Next Merkenbouwer
Next Merkenbouwer
© Stichting Adverteerdersjury
Next Merkenbouwer
Next Merkenbouwer
© Stichting Adverteerdersjury

Stichting Adverteerdersjury Nederland maakt de volgende drie kandidaten bekend voor de shortlist van San Next Merkenbouwer 2019 bekend (in alfabetische volgorde):

related partner content for mobile comes here

•            Renee Kiesouw (Parrano/Milner Kaas)

•            Femke Koenen (Samsung)

•            Fleur Osté (Unilever | Andrélon)

Belonen

Next Merkenbouwer is een nieuwe loot aan de – toch al indrukwekkende – stam van San-awards. Het bestuur van San zegt geïnspireerd te zijn om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet, ‘want zij zijn immers de toekomst van ons vak’. San heeft daarvoor de samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds.

Criteria San Next Merkenbouwer

Kandidaten mogen niet ouder zijn dan 30 jaar, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

Verder zegt de jury van San Next Merkenbouwer te letten op:

De ontwikkeling van het merk

Werkt de kandidaat aan een onderscheidend merk en/of een merk dat een belangrijke groei heeft doorgemaakt?

 

De eigen bijdrage

Heeft de kandidaat een aantoonbare bijdrage geleverd aan het bouwen van het merk:

  • met creativiteit en/of innovatie
  • door zorg te dragen voor excellente executie
  • door zich in het proces sterk te maken voor het merk, dan wel zich als merkgeweten op te stellen

 

De groei van de kandidaat

Maakt de kandidaat een veelbelovende leercurve door? Wordt dit gestaafd door testimonials/referenties van manager en bureau?

Jurering

Op donderdag 17 september 2020 vindt bij Top of Minds in Amsterdam de jurering van de drie Shortlist kandidaten plaats. Na de presentaties van deze drie genomineerden en een plenaire discussie, wordt er direct gestemd. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Live Stream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2019, 30 september 2020, 16.30 uur.

Jury San Next Merkenbouwer 2019

René Repko, Marketing/Retail expert (voorzitter)

Janko Klaeijsen, Founding Partner Top of Minds

Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij (Adverteerder van het Jaar 2018)

Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie (Consistent Accent 2018)

Tim van der Wiel, Founder GoSpooky (Next VEA Legend)

Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie KPN (San-bestuur)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in