Overslaan en naar de inhoud gaan

Marianne Aalders nieuwe pr & communicatiemanager Madurodam

Themapark moet meer grote verhalen over Nederland gaan vertellen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marianne Aalders (38) is de nieuwe PR & Communicatie Manager van Madurodam. In haar functie is ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark.

related partner content for mobile comes here

Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Belangrijke aandachtsgebieden voor de komende jaren zijn onder meer de reeds ingezette transformatie van Madurodam naar themapark over de grote verhalen van Nederland, en de toekomstige uitbreiding.

Eerder was Aalders werkzaam als senior PR consultant bij het Amsterdamse bureau Creative Venue PR.

Ze werkte onder meer mee aan projecten voor bol.com, OHRA, HAK, LeasePlan Bank en LeasePlan Nederland.

Aalders begon haar carrière als adviseur bij het Reputation Institute onder leiding van prof.dr. Cees van Riel. Ze studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, met als specialisatie corporate communicatie en reputatiemanagement.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in