Overslaan en naar de inhoud gaan

Andy Hut gaat de tent leiden bij onderzoeksbureau MWM2

Hut is afkomstig van GFK en gaat aan de slag als managing director. Zijn voorganger Govert van den Bos blijft actief voor MWM2.
Andy Hut
Andy Hut
Andy Hut
Andy Hut

Andy Hut is de nieuwe managing director van onderzoeksbureau MWM2. Zijn voorganger Govert van den Bos blijft actief voor MWM2 en gaat zich richten op de groei van de MWM2-groep, waartoe ook de labels Hibou, Crowdtech en Innervoice toe behoren. 

related partner content for mobile comes here

MWM2 is de laatste jaren hard gegroeid en stelt in Nederland marktleider te zijn in online insight communities. Govert van den Bos, voormalig directeur van MWM2 vindt het na bijna twintig jaar tijd voor 'nieuwe energie en nieuwe inzichten'. Zijn opvolger is volgens hem een zeer ervaren leider die de branche goed kent. 

Gen Z-panel

Andy Hut is afkomstig van GfK Nederland. Hij gaf de afgelopen vijf jaar als country-director leiding aan het bedrijf. Eerder bekleedde hij verschillende managementrollen bij Nielsen.

Eén van de redenen voor Hut om in te stappen is het innovatieve en technologische karakter van MWM2. Als voorbeeld noemt hij het nieuw ontwikkelde GenZ panel waarmee MWM2 via Whatsapp onderzoek onder jongere doelgroepen houdt. 'Dat is knap want het is een doelgroep die vooralsnog zeer lastig bij marktonderzoek te betrekken was.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in