Overslaan en naar de inhoud gaan

Heeft jouw merk al een audiostrategie?

Geluid is een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes. Tijd om dit onderdeel te maken van je marketing- en communicatiestrategie!
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes
Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes
Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes
Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes

‘Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden’ – een bekend gezegde. In veel gevallen een waarheid als een koe. Tegelijkertijd doet het de kracht van geluid tekort, want laat geluid nou minstens zo impactvol zijn – en daarmee een bijzonder belangrijk onderdeel van je campagne.

Een goede audiostrategie strekt veel verder dan 'gewoon' een populair liedje kiezen voor je commercial. Het is een strategisch vraagstuk en een middel om aan je merk te bouwen. Wat levert een audiostrategie je op? Waar moet je op letten? Hoe pas je het vervolgens toe? Hoe trek je die aandacht dan met jouw spot?

Nieuwste whitepaper van Ster

In ons nieuwste whitepaper 'Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes' gaan we dieper in op deze vragen, en vertellen we je meer over het inzetten van sonic branding elementen en hoe jij daarmee een sterke campagne neer kan zetten. Op televisie, maar vooral ook op radio: een medium waar je alleen maar audio tot je beschikking hebt om de aandacht van de luisteraar te trekken.

Klik hier om de whitepaper kosteloos en vrijblijvend aan te vragen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in