Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team

De 'discountfans' krijgen één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland [Video-update].
Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 
Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 
Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 
Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 

Discountsuper Aldi kondigt een zoektocht aan naar test-talent, een zogenoemd A-Team. De supermarktketen zegt een online zoektocht te starten naar een panel van onafhankelijke 'discountfans' met één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland. De wervingscampagne campagne is ontwikkeld in samenwerking met Blauw Gras.

related partner content for mobile comes here

De wervingsvideo

'Goed bewaard geheim'

Volgens het van oorsprong Duitse merk weten ‘discountfans’ als geen ander dat A-merk-kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Nu wil Aldi ervoor zorgen dat dit ‘goed bewaarde geheim’ ook door de rest van Nederland ontdekt wordt: de product-testen met eerlijke en oprechte reviews moeten hier bij helpen.

De testpanel-reviews betekenen een extra kwaliteitsborging bovenop de belofte dat het merk kwaliteit altijd hoog in het vaandel heeft staan en deze ook al met normale testen onderzoekt.

Social media-podium

Wolter Bentinck, manager social media bij Aldi in Nederland, stelt dat ze zelf binnen het bedrijf al overtuigd zijn van de kwaliteit van de aangeboden waar. ‘We worden vaak goed of best getest door specialisten en media. Met het A-Team geven we meningen van klanten een uniek podium op social media. Dat is best spannend, maar ik denk ook heel leuk.

De discounter verwacht dat de wervingscampagne naar de leden van het A-team drie weken in beslag neemt. De zoektocht verloopt via Facebook en Instagram

Lees ook: Discountsuper Aldi presenteert zomerse fancollectie 2021

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in