Somention aan de slag voor #teamkruidvat op TikTok en Instagram

In deze pilot staat de positionering 'Kruidvat als aantrekkelijke werkgever' centraal.

Kruidvat, onderdeel van AS Watson, en Somention slaan de handen in één voor een employer branding strategie op TikTok en Instagram. Somention gaat in deze pilot aan de slag om de positie van Kruidvat als aantrekkelijke werkgever onder de jonge doelgroep te versterken en het bereik te vergroten. Daarnaast wordt ook al het community management voor de ‘teamkruidvat’ accounts verzorgd.

“Met het ontwikkelen van spot-on content voor de doelgroep en het verhogen van interactie binnen de community, willen we het echte karakter en de inclusieve sfeer van Kruidvat laten zien. Werken bij Kruidvat draait om fun, gezelligheid en werken met je vrienden en dat is precies wat je op onze kanalen gaat terugzien. We zien dat de doelgroep goed reageert op onze eerste content en dat er al veel interactie plaatsvindt! Dat voorspelt veel goeds.” vertelt Vivian Kowalski, Executive Creative Director at Somention.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →