Overslaan en naar de inhoud gaan

Hond speelt de hoofdrol in de nieuwste reclame van Volkswagen

Bureau DDB & Tribal Amsterdam maakt nieuwe VW-reclame
Miniatuurvoorbeeld
Nederlandse reclamecampagne Volkswagen
© DDB & Tribal Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
Nederlandse reclamecampagne Volkswagen
© DDB & Tribal Amsterdam

Volkswagen en DDB & Tribal Amsterdam lanceren een nieuwe campagne waarin we zien hoe een vastberaden hond de uitdaging aangaat om een plekje voorin de auto te bemachtigen.

related partner content for mobile comes here

In de reclame zie je een dagje uit van een gezin met hun trouwe viervoeter. De hond probeert de hele dag rechtop te zitten, net als de mensen. En uiteindelijk met succes. Waarop de slotvraag in beeld verschijnt: ‘Een nieuwe Volkswagen. Wie wil daar naar nou niet in zitten?’.

De film zal vanaf 12 januari op TV en online te zien zijn. Daarnaast wordt er in lijn met de film een radiocommercial ingezet.

Niet de eerste hond

Volkswagen is dol op honden, blijkt uit de reclamegeschiedenis. In 2013 speelt dit kleine hondje de hoofdrol in de reclame van DDB & Tribal:

 

In Duitsland speelt een bulldog de hoofdrol:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In 2008 zagen we deze:

 

En een paar maanden geleden maakte VW deze online advertentie voor de Polo:

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in