De gerenommeerde, van oorsprong Duitse retailer, gespecialiseerd in doe-het-zelfproducten en bouwmaterialen voor huis, tuin en werkplaats zal de komende jaren meer focus leggen op social media communicatie. Deze nieuwe samenwerking strekt zich uit over de komende drie jaar, waarin Somention uitgebreide social media-strategieën en campagnes zal leiden voor zowel B2C als employer branding concepten.
BAUHAUS is al tientallen jaren internationaal marktleider in de doe-het-zelf- en bouw retailsector. ‘Met deze samenwerking streven we ernaar de kracht van social media te benutten om niet alleen contact te maken met bestaande klanten, maar ook nieuw talent aan te trekken om zich bij de BAUHAUS-familie aan te sluiten," aldus, Charlotte Koeleman, Managing Partner Somention
Markus Pieters, CEO Bauhaus Nederland: ‘De samenwerking tussen BAUHAUS Nederland en Somention markeert een belangrijke stap in onze groeistrategie. De keuze voor een meerjarige samenwerking met Somention benadrukt ons belang van effectieve online aanwezigheid en verdere merk uitbouw. Door middel van creatieve campagnes verwachten we dat Somention het merk BAUHAUS verder zal uitbouwen via de social media kanalen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!