Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, de mondiale opperchef van Saatchi & Saatchi, vertelde me tijdens een interview vorige maand hoe armoedig hij Nederland vindt in het gebruik van beeld en geluid: ‘Er is een revolutie gaande in de wereld, maar wat zie je hier: ouderwetse billboards. Of kijk naar de websites van de Nederlandse kranten. Gewoon krantenpagina’s op een computerscherm. Stilstaande beelden, how boring.’  <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

De heeft er wat aan gedaan en vandaag z'n site geheel vernieuwd. Enkele onderdelen: d e krant krijgt een eigen journaal op Volkskrant.nl: VK.tv, er komt een dagelijkse om 16:00 uur die is uit te printen om mee te nemen. Er is  over films, dat samen met de VPRO is opgezet, en , een soort lifestyle-onderdeel. Weinig tekst, veel beeld. Ik heb het idee dat de krant hiermee de eerste is die echt multimediaal is gegaan. Vindt u het ook wat?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie