Op 25 januari 2019 organiseert Beeckestijn Business School de gratis clinic 'Service Excellence tussen de oren van medewerkers en managers' met Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan in Leusden.
Service Excellence tussen de oren van medewerkers en managers
Het werken aan een duurzaam klantgerichte organisatie waarbij bevlogen medewerkers klanten uitzonderlijk helpen en zorgen voor loyale klanten is de uitdaging van veel organisaties, maar misschien ook wel een van de meest lastige. In deze clinic wordt er vanuit het Service Excellence gedachtegoed stilgestaan bij
- wat een klantgerichte houding en gedrag inhoudt (en wat niet)
- hoe je dat kunt inbouwen in de vezels van de organisatie
- en hoe je dat borgt.
Naast alle praktijkvoorbeelden wordt er tijdens de clinic een oefening in kleine groepen gedaan. Op deze wijze krijgen deelnemers inzichten in hoe ze in hun organisatie gestructureerd met dit belangrijke aspect van Service Excellence aan de slag kunnen gaan.
Over de gastsprekers
Jean-Pierre Thomassen is als kerndocent verbonden aan Beeckestijn en verzorgt enkele colleges van de post-HBO leergang Service Excellence. Eric de Haan is kerndocent van deze leergang. Beide hebben het boek ‘Service Excellence’ geschreven dat zowel in Nederland als in Belgie door een jury werd beoordeeld als beste Nederlandstalig marketingboek.
Meld je gratis aan
Kom op vrijdag 25 januari 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 uur tot 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09:10 uur. Deelname is gratis!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!