Iedereen heeft de mond vol van hoe technologie de klantenervaring radicaal aan het veranderen is. In deze clinic zal Tom de Ruyck argumenteren dat het niet de technologie het sterkst aangepast is die in dit tijdperk wint, maar het bedrijf dat het best inspeelt op snel veranderende behoeften van de klant.
Over de gastspreker
Tom de Ruyck is Managing Partner bij InSites Consulting. Hij is daar verantwoordelijk voor innovatie en het adviseren van grote merken (IKEA, Heineken etc.). Tom verzorgt per jaar meer dan 100 keynote sessies, workshops en incompany trainingen. Hij heeft al in meer dan 35 verschillende landen gesproken op grote business, marketing, technology en research events. Tom is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creeren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is Tom ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen.
Daarnaast is Tom docent bij Beeckestijn, bij de opleiding Customer Insight & Marketing intelligence.
Meld je gratis aan
Kom op vrijdag 8 februari 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Meld je gratis aan!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!