FD Intelligence brengt ideeën, meningen, visies en mensen met verschillende inzichten samen rond maatschappelijk relevante thema’s. Zij doet dat met vooraanstaande ondernemingen en instellingen via programma’s waarin het ontwikkelen van speciale uitgaven of bijlagen, events en seminars, branded channels op internet e.d. een onderdeel zijn.
Bouwman heeft ruim tien jaar bij Adformatie gewerkt, eerst als media-redacteur, daarna als adjunct- en de laatste vier jaar als hoofdredacteur. Wie Bouwman opvolgt, is nog niet duidelijk. Astrid Prummel, nu adjunct-hoofdredacteur van Adformatie, heeft aangegeven de functie niet te willen vervullen.
Over zijn overstap naar de FD Media Groep zegt Bouwman: ‘De FD Media Groep is een heel mooi bedrijf, dat al ver is met de ontwikkeling van het zogenaamde “nieuwe communiceren”, partnerships met ondernemingen die verrassende nieuwe proposities opleveren. FD Intelligence is een afdeling die, met respect voor de journalistieke (onafhankelijke) waarden van het FD en BNR, een brug slaat tussen redactie enerzijds en ondernemingen anderzijds. Met mijn journalistieke achtergrond en ervaring in de reclame- en marketingwereld, hoop ik FD Intelligence verder te brengen op de weg die is ingezet.’
Jacques Kuyf, algemeen directeur FD Mediagroep: ‘Ik ben vereerd met de keuze van Léon voor de FD Mediagroep. Het benadrukt onze ontwikkeling naar het echt inhoud geven aan relaties met ondernemingen en adverteerders. Wij willen actief inspelen op nieuwe mediabehoeften. Tevens weten we dat onze lezers, luisteraars en internetbezoekers alleen relevante en waardevolle inhoud wensen. Léon kan een brug slaan tussen die twee.’
Adformatie is onderdeel van Adformatie Groep, dat deel uitmaakt van Kluwer. Naast Adformatie geeft Adformatie Groep onder meer ook Tijdschrift voor Marketing en Creatie uit.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!