Overslaan en naar de inhoud gaan

Screenforce Day 2019 – Rock in the branding. Dinsdag 8 oktober theater Amsterdam

Ster, RTL en Talpa Networks onthullen de belangrijkste onderdelen uit hun strategie. Keynotes zijnn Sky’s Jamie West en Wiemer Snijders.
Screenforce

Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, Ad Alliance en Talpa Network.

Screenforce Day 2019
Screenforce Day 2019

Rock in the Branding is het thema van Screenforce Day 2019. Tijdens Screenforce Day op dinsdag 8 oktober in Theater Amsterdam word je bijgepraat door nationale en internationale sprekers over de waarde die TV genereert voor kijker én voor merken. Nu en in de toekomst. De opzet van Screenforce Day 2019 is anders dan in voorgaande jaren.

Keynotes

Zoals je van ons mag verwachten bieden we ook dit jaar weer goede keynotes:

  • Wiemer Snijders is schrijver, spreker en partner bij The Commercial Works. Hij is de initiatiefnemer en editor van Eat Your Greens. Als partner bij The Commercial Works helpt hij zijn klanten bij het begrijpen en toepassen van op feiten en bewijs gebaseerde kennis, zodat zij de effectiviteit van hun marketinginspanningen kunnen vergroten.
  • Jamie West neemt je mee in een interessante case: de rol die Sky heeft in het nieuwe TV eco-systeem. Hij deelt zijn ervaring met cross-screen proposities, het gebruik van STB-data en addressable TV. Sky is daarnaast de eerste Europese broadcaster die C-Flight implementeert om online video-publiek te vergelijken met TV-publiek.

Ster, Talpa Network en RTL

Dit jaar vullen we Screenforce Day op een andere manier in. Naast de keynote sprekers wordt je door Ster, Talpa Network en RTL geïnformeerd over de thema’s die de komende jaren een rol zullen spelen in de ontwikkeling van de TV-industrie. De eerste twee sprekers kunnen we nu al bekend maken. Dat zijn Peter de Mönnink, CEO van Talpa Network en Matthias Scholten, Managing Director van FC Group (RTL).

Aanmelden

De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb jij deze niet ontvangen maar wil je wel aanwezig zijn bij Screenforce Day 2019? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Screenforce

Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, Ad Alliance en Talpa Network.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in