“Vaak zijn marketeers 100% gefocust op de marketing van de organisatie waarvoor ze werken en besteden ze te weinig tijd aan de organisatie van marketing…”. .
Speciaal in deze tijd, waarin de hele economie in beweging is, is het belangrijk om een topfitte en goed geïntegreerde marketingmachine te hebben. Hoe ga je jouw marketingorganisatie in business-tot-business of business-to-consumer klaarstomen om nu en straks - na de COVID-19-pandemie - optimaal te profiteren van groeikansen? Welke kritieke competenties kun je in deze tijd ontwikkelen en welke rollen ga je juist nu zelf doen of uitbesteden? Rob Beltman vertelt het je allemaal tijdens zijn clinic 'Reset je marketingorganisatie'.
Datum: vrijdag 6 november
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Over de spreker
Rob Beltman is spreker, trainer en auteur van een vijftal marketingboeken. Hij won de PIM Marketing Literatuurprijs voor ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’. Vanuit de mede door hem opgerichte coöperatie H3ROES begeleid hij organisaties in diverse markten, zowel B-to-B als B-to-C, om meer succesvol klantgericht maatschappelijk te ondernemen.
Aanmelden
Aanmelden
Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!