Bert Hagendoorn was met Dutch Digital Design een van de partners van New Dutch Wave, de Nederlandse handelsmissie op SXSW in Austin.
Beste congresorganisatoren in Nederland: het kan dus wel!
Startups zag je weinig dit jaar op SXSW. Des te meer ging het over de relatie tussen mensen en machines.
SXSW gaat over robotisering en AI, maarvooral ook over hoe we onze wereld gaan ervaren van nieuwe technologie, tools en interfaces.
AI gaat volgens de experts nooit de grote verhalenverteller vervangen, maar schept nieuwe kansen door de manier waarop we ze vertellen.
het Amerikaans Rocket Insights wordt onderdeel van Nederlandse digital agency.
De innovatie wordt gepresenteerd tijdens SXSW 2019.
Een team van bloggers rapporteert voor Adformatie vanaf SXSW, Austin. Vandaag: Lara Ankersmit.
Tijdens het internationale SXSW festival staan dinsdag twee Nederlandse bureaus op het podium. Wat gaan zij vertellen?
Ook dit jaar staat SXSW (8-17 maart) garant voor een eindeloze stroom tracks en presentaties. Welke sessies mag je absoluut niet missen?