Campagnes Zeeman wint goud bij Effie Awards In het Amsterdamse Concertgebouw zijn vanavond 14 Effies uitgereikt.
Campagnes GOUD: Zeeman opent nieuwe ogen met het verhaal achter de koopjes De keten laat in deze meerjarige case zien hoe ‘goedkoop’ en ‘kwaliteit’ met elkaar worden verbonden.
Campagnes ZILVER: Niet omdat het moet, maar omdat het kan (Tele2) De herpositionering van ‘goedkoop’ naar ‘waarde’ betaalt zich uit.
Gedragsverandering ZILVER: ABN AMRO Spaarverslimmers Gedragsverandering in het sparen onder Nederlanders lukt ABN AMRO wél in tegenstelling tot andere banken.
Gedragsverandering ZILVER: Into the frame (Porsche Nederland) Ambachtelijk vakwerk met een kleinschalige campagne.
Gedragsverandering / 13 NOVEMBER 2018, 22:49:00 BRONS: Škoda Nederland. Zaterdag is Škoda. Een emotionele belofte wordt gedaan die dicht bij de doelgroep staat.
Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:56:00 BRONS: Zorg voor #deleven (Anderzorg) Focus wordt verlegd naar merkbouw in plaats van de scherpste premie aanbieden.
Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:47:00 BRONS: Zo maakt geld gelukkig (ASN Bank) Duurzaam bankieren is voor iedereen en niet alleen iets voor idealisten en perfectionisten.
Campagnes / 13 NOVEMBER 2018, 22:57:00 BRONS: Do what you can’t (Samsung) Zo probeert de techgigant concurrent Apple in te halen.
Gedragsverandering / 13 NOVEMBER 2018, 22:48:00 BRONS: Nederland staat op tegen inbrekers (Ministerie van Justitie & Veiligheid) Overheidscampagne roept inbrekers een halt toe.