Supermarkt laat vertrouwde communicatiepad los met nieuw contentplatform.
Zo probeert de techgigant concurrent Apple in te halen.
Focus wordt verlegd naar merkbouw in plaats van de scherpste premie aanbieden.
Tropisch oord, maar dan in het IJsselmeer.
De herpositionering van ‘goedkoop’ naar ‘waarde’ betaalt zich uit.
Gedragsverandering in het sparen onder Nederlanders lukt ABN AMRO wél in tegenstelling tot andere banken.
Ambachtelijk vakwerk met een kleinschalige campagne.
In het Amsterdamse Concertgebouw zijn vanavond 14 Effies uitgereikt.
De keten laat in deze meerjarige case zien hoe ‘goedkoop’ en ‘kwaliteit’ met elkaar worden verbonden.
Een emotionele belofte wordt gedaan die dicht bij de doelgroep staat.
Overheidscampagne roept inbrekers een halt toe.
Zorgverzekeraar richt zich op de jonge generatie met korte verhaaltjes.
Duurzaam bankieren is voor iedereen en niet alleen iets voor idealisten en perfectionisten.