Steeds meer organisaties zien de noodzaak in van inclusiviteit en diversiteit. Om als organisatie relevant te zijn én te blijven is het belangrijk om in te spelen op de diversiteit van klanten, markten, talenten en ideeën. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School geeft Madhu Mathoera je inzicht in hoe je communicatie- en marketingactiviteiten kan inzetten zonder mensen uit te sluiten.
Datum: 29 oktober
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens de clinic komen verschillende onderwerpen aan bod. Na de clinic:
- Begrijp je wat diversiteit & inclusie is
- Weet je het belang van diversiteit & inclusie voor de organisatie én voor de (potentiële) klant
- Herken je wat het effect is van inclusief communiceren
- Krijg je inzichten die je direct in kan zetten voor inclusieve marketingcampagnes
Voor wie is deze clinic interessant?
De clinic is interessant voor (online) marketeers, communicatiespecialisten & contentspecialisten en voor iedereen die meer wil weten over inclusief communiceren.
Over de spreekster
Madhu Mathoera is expert op het gebied van diversiteit & inclusie en marketing & communicatie. Vanuit haar bedrijf, BE(E) Top of mind, helpt Madhu organisaties om aan de slag te gaan met diversiteit en inclusie; dit te herkennen, te erkennen en te omarmen. Op deze manier verbindt ze de verschillen van medewerkers en breng ze deze in lijn met de visie en strategie van een bedrijf.
Gratis aanmelden
- Deze gratis clinic wordt gegeven door Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!