In deze allernieuwste aflevering van Studio Beeckestijn gaan we het met Frans Riemersma hebben over marketing tools!
Tech stack
Als marketeer zijn er duizenden marketing tools waar je uit kunt kiezen. En elke tool belooft gouden bergen en ze zeggen dat alles gekoppeld kan worden. Maar hoe bepaal je wat een goede tech stack is voor jou als er zoveel tools zijn om uit te kiezen en ze er ook nog allemaal mooi uitzien? En wat is Frans zijn visie over het herzien van je tech stack? Hoe vaak moet je een audit doen en hoe vaak moet je migreren?
Hubspot
Qua tech en tooling zijn we extreem afhankelijk van de Amerikaanse infrastructuur. Hoe zit het het Hubspot? Mogen we dat wel gebruiken aangezien de data in Amerika wordt opgeslagen?
Marketing Ops
Een paar maanden geleden heeft Frans een onderzoek uitgebracht met een aantal grote trends in marketing technologie binnen Europa. Wat hem het meeste opviel heeft te maken met marketing ops. Frans legt uit wat dit precies is en waar het vandaan komt.
Dit en nog veel meer hoor je in de nieuwste podcastaflevering!
Klik hieronder om de podcast te beluisteren:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!