LinkedIn is tijdens de COVID-19-periode uitgegroeid tot een platform voor klantcontact en leadgeneratie. Met de komst van een aantal nieuwe features zoals livestreams, polls en eventplanning wil LinkedIn zich op de kaart zetten voor niet alleen bedrijven, maar ook consumenten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan LinkedIn Stories. Patrick Petersen gaat tijdens deze clinic in op de waardevolle mogelijkheden van het platform, om zo alle kansen te benutten die LinkedIn biedt.
Datum: vrijdag 11 december
Tijd: 09:30 - 11:00
Locatie: Live-stream
Nieuwe features
LinkedIn heeft in 2019 - en vooral 2020 - een enorme toolkit aan leadgen verhogende middelen uitgerold. Het ooit zo sobere - en puur zakelijk social network - kan zich nu meten met de features zoals Facebook en Twitter deze kennen. Waar begin dit jaar Facebook met een gratis webshop organisaties een manier van social selling heeft gegeven, lijkt LinkedIn nog verder te gaan op gebied van zakelijke contentmarketing en klantinteractie.
Wat kun je verwachten?
In deze praktische clinic leert Patrick Petersen je meer over de nieuwe mogelijkheden die LinkedIn stories, livestream, de polls, de open for business en diverse contentmarketing mogelijkheden bieden met leadgeneration en zakelijke storytelling!
Over de spreker
Auteur, ondernemer, spreker, vlogger en docent Patrick Petersen helpt al sinds 1993 als webmarketeer organisatie bij hun digitale transformatie. In de afglopen 25 jaar heeft hij organisaties, zoals Trendhopper Holding, Heijmans, Nationale-Nederlanden, IKEA International, Yahoo! en Hästens bedden geholpen. Als energiek self-disruptor heeft Petersen tussen 2014 en 2017 aan de London Business School & Finance en Genova Business School zijn brede kennis geüpgraded en onderzoek gedaan naar de impact van mixed reality op de toekomstige customer experience en de digital marketingmix 5.0. Patrick is als docent verbonden aan Beeckestijn Business School.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!