Nishant treedt toe tot het management van TBWA\NEBOKO en blijft daarnaast leidinggeven aan TBWA\MOBILE.
Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: ‘Waar merken hun aantrekkingskracht naar consumenten proberen te vergroten, speelt de klantervaring een cruciale rol. Door de customer experience centraal te stellen in ons denken, geloven we dat we onze klanten en hun merken kunnen helpen om daar op een disruptieve en creatieve manier meer effectiviteit te realiseren. Nishant heeft de perfecte eigenschappen en achtergrond om leiding te geven aan dit transformatieproces’.
Nishant Dogra: ‘De afgelopen jaren heb ik binnen TBWA\NEBOKO ervaren hoe vanuit één huis verschillende disciplines (Merk, Content, Data/CRM en Digitale Productie) naadloos kunnen samenwerken met optimale resultaten. Holistisch experience design is hierbij van cruciaal belang, waarbij alle touchpoints op een juiste manier worden geïntegreerd en geoptimaliseerd. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om in mijn nieuwe rol de wereld van customer experience te koppelen aan het disruptieve gedachtegoed van TBWA\NEBOKO’.
Nishant Dogra startte in 2010 met Mobile Strategy. Een full service digitaal bureau dat merken helpt om mobile-first experiences te realiseren. In 2014 nam TBWA een belang in het bedrijf, dat vervolgens werd omgedoopt in TBWA\MOBILE (www.tbwamobile.com). Sinds jaren heeft het bedrijf een plaats veroverd in de Deloitte Fast50, Gazelle en Deloitte Fast500 (Europa). Onder de klanten behoren o.a. ExxonMobil, adidas, Hunkemöller, Rituals, Generator en Decathlon.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!